sergiyodarych ([info]sergiyodarych) wrote,
@ 2008-09-05 11:55:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:БЮТ, ПР, коаліція

Про секс у великій політиці

«Янукович – Президент. Тимошенко – прем’єр», - такий ось результат вимальовується внаслідок політичного шлюбу БЮТ та ПР.
 
Юлія Володимирівна явно не розраховувала на розвал «помаранчевої» коаліції. Голосуючи спільно з Януковичем, Тимошенко думала, що  контролює більшість голосів у фракції НУНС, що дозволить їй заблокувати голосування про вихід НУНСівців з коаліції.  У такому разі Юлія Тимошенко і далі де-юре продовжувала б обіймати посаду глави коаліційного Кабінету, де-факто співпрацюючи з «регіоналами» Віктора  Януковича. Але результат виявився іншим, чого, вочевидь, вона не очікувала. І нервові та емоційні заяви БЮТівців є ще одним доказом розгубленості цієї політичної сили.
 
Саме від розгубленості спікери БЮТ намагаються звинуватити НУНС у розвалі коаліції, хоча насправді подібні заяви взагалі суперечать здоровому глузду: для унаочнення переведу ситуацію у побутову площину:  дружина приводить собі додому коханця і займається з ним сексом на очах у чоловіка. А коли той йде, подаючи на розлучення, вона ображається і звинувачує його у розвалі шлюбу. Якщо до 13 вересня НУНС не повернеться в коаліцію, це означає, що уряд та спікер йдуть у відставку. І тоді наступає момент істини: якщо Юлія Володимирівна підкріпить фактичну співпрацю з ПР офіційними домовленостями, це означатиме, що Тимошенко відмовляється від прем’єрства і Президентом буде Янукович.  Бо альянс БЮТ і ПР означає втрату популярності тимошенківців на Заходу країни. І ще одне: що і Юлія Володимирівна, що Віктор Федорович не відзначаються особливою схильністю дотримувати слово. Тому цей альянс міг відбутися лише за умови наявності потужного гаранта дотримання ними цих зобов’язань. Єдиним таким гарантом може бути лише Москва.
 П.С. Прикро, що українська політика знову керується з Кремля.



(Post a new comment)


[info]kostya78
2008-09-05 11:07 am UTC (link)


"Вместе с Россией мы были подлинно независимы и богаты. И никакая западная сволочь не смела диктовать нам чужую волю, насаждать чуждые взгляды и мораль." (с) по посиланню

(Reply to this) (Thread)


[info]kostya78
2008-09-05 11:20 am UTC (link)
"Останні події в Україні стали причиною того, що надання європейської перспективи новій посиленій угоді Україна-ЄС заблоковано.

"Короткозорість ваших політиків дивує. Ще в середу позиції України були досить гарними для того, щоб у політичній частині угоди про асоціацію були прописані такі положення, як "на основі спільних цінностей і європейського вибору України" і "будуть відкриті". Але тепер вони викреслені, і записано "не передбачає майбутніх відносин", тобто назва "Про асоціацію" тепер не говорить про європейську перспективу Києва, не зобов'язує ні до чого. Позитивне формулювання було змінено на негативне", - сказав дипломат. "
http://pravda.com.ua/news/2008/9/5/80830.htm

Щось мені підказує, що це тільки перша ластівка...

(Reply to this) (Parent)


[info]k_ivaschenko
2008-09-05 12:17 pm UTC (link)
"Єдиним таким гарантом може бути лише Москва. "
- Скорей бы уже. А то положат всю экономику своим политическим деребаном.

(Reply to this) (Thread)


[info]lebronn
2008-09-05 12:44 pm UTC (link)
А я думаю, що ой як це не добре, що гарантом може бути Москва. Виходить, що ми повертаємось до радянських часів, тільки в більш осучасненій, демократичнішій формі.

Ще гірше буде, якщо з розвитком таких подій знову будуть підіймати питання російської мови як другої державної, а також розділення України на східну і західну, та й Крим можуть знову собі забрати, як, наприклад, Осетію і Абхазію. Словом, веселі, браття, часи настали...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]kostya78
2008-09-05 01:19 pm UTC (link)
"ми повертаємось до радянських часів, тільки в більш осучасненій, демократичнішій формі"

Швидше до нового витка сталінізму.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perpetuya
2008-09-13 09:38 pm UTC (link)
Якщо сталінізм - це порядок - то ОК, якщо параноя - то "нє нада"

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-14 12:34 am UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-15 05:25 am UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-15 05:39 am UTC
(no subject) - [info]mediakrat, 2008-09-15 05:50 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-15 06:28 am UTC

[info]kostya78
2008-09-05 01:19 pm UTC (link)
Тіпа Москва не буде дерибанити...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]ktolsky
2008-09-05 03:50 pm UTC (link)
Москва все возмет под себя и дерибана не будет:))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]kostya78
2008-09-05 04:01 pm UTC (link)
Москва начнет дерибанить между своими кланами ;)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ktolsky, 2008-09-05 04:05 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-05 04:18 pm UTC
(no subject) - [info]ktolsky, 2008-09-05 04:42 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-05 04:58 pm UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-05 09:33 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-05 09:48 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-06 09:53 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-07 09:35 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 09:43 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 11:16 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-12 09:28 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-07 09:37 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 09:44 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 11:16 am UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-15 05:44 am UTC
(no subject) - [info]mediakrat, 2008-09-15 05:52 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-15 06:22 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-15 06:20 am UTC

[info]evgeniy_kiev33
2008-09-06 09:32 pm UTC (link)
А почему именно с кремля? А может это такая тонкая игра Вашингтона ? Или коль пошел нормальный расклад (не западенский) это сразу москва? Вот у нас в Киеве бензин подешевел, это Москва тоже да ? Или тут выгоднее сказать что это наше отечественное достижение? Сколько и до каких пор мы будем дифференцировать на Московскую политику и Американскую с их меседжами которые они уже не скрывая сюда возят, но о чем умалчивать принято. Где и когда появится наша воля, украинская? Которая будет отображать интересы как русскоязычных украинцев проживающих в Крыму, Донецкой обл. и т.д., так и интересы западных регионов. Неужели не понятно что мы в некоторой степени немного разные и к каждому нужен свой подход, не насильственный в первую очередь, удобный и выгодный для той или иной области, рассчитанный на лояльное отношение ко всем рассам вообще проживающим тут. Неужели для нашей собственной безопастности нужно залесть в новую извиняюсь жопу и понаставить тут ракет, естественно нацеленных сами знаете куда, а в ответ получим потенциальный удар в ответ первыми. Ну может можно сесть, подумать, взвесить и найти свой мудрый путь, хочу подчеркнуть Украинский, отображающий интересы всего населения Украины от запада до востока! Ведь опять таки есть и другие проблемы похлеще крыма, с теми же паспортами румынскими, польскими, вчерашняя свобода ярко открыла этот вопрос. Но о этом опять таки не принято. Сколько можно нам промывать векторно мозги, когда у нас самих, а точнее у наших избранником появится украинский вектор мышления. И последнее мне вот интересно мы что избирали наших правителей для того что бы нас переругали между собой внутри страны и развалили ее вообще ? Иногда, а не лукавя говоря постоянно возникает такое впечатление, что у кое-кого это цель! Мы что не можем жить в мире с нашими соседями россиянами и более того извлекать из этого пользу? Я до некотрого времени думал что можем и что я именно для этого ходил на выборы и избирал их. Это их прямая обязанность сохранять и приумножать дружбу,мир и добрососедские отношения но ни как не наоборот, а что мы видим? Россия уже пикнуть боится по отношению украины, бо наши такой хай подымут мало не покажется. Они клянутся в уважении и территориальной целостности украины. А задайте себе вопрос от кого мы слышим про то что у нас заберет росия что то? Ну лично я от наших депутатов! Я ни кого ни куда не склоняю, пусть каждый имеет свое мнение, это нормально когда люди имеют разные мнения в нашей стране, я просто хочу сказать, что нам нужны украинские решения вопросов, а это такие решения от котрых нам с вами жить должно тут становится вольготнее, комфортнее, богаче....А популизмом и маскировкой решений под национально-украинские по моему уже все наелись!

(Reply to this)


[info]haidamac
2008-09-06 09:47 pm UTC (link)
>Але результат виявився іншим, чого, вочевидь, вона не очікувала

Тобто Ви хотіли сказати, що Балога не дарма їсть президентів хліб? ;)
Аналізуючи всі заяви, в першу чергу самого Гаранта та пана Кириленка, все більше доходжу думки, що то спланована акція Банкової. Воно і зрозуміло, дискредитувати ЮВТ в очах проукраїнського електорату (назвемо його так), або більш банально - Заходу України, і прибрати її зі свого, гарантового електорального поля. На що розраховує ВАЮ далі, судити важко, дуже вже сильно він впав в очах виборців, може все ж таки домовитися з ВФЯ чи, що більш вірогідно, Ахмєтовим. А чи просто бере приклад зі старшого вчителя, коли той прибирав у 1999 з дороги Чорновола (ні, я не проводжу паралелей, звичайно, на відміну від Кучми, ВАЮ не злочинець, а просто інтриган). Тільки щось, вірите, противно від цих ігрищ. Це значить, що знову діє принцип - "розділяй та володарюй", і якщо у 2004 можна було сказати, що Ющенко став жертвою обставин, коли Україна фактично розділилася навпіл, то за роки своєї каденції він не зробив ані кроку в напрямку об'єднання народу... Та я відволікся від теми.
На рахунок сексу у політиці, я би хотів трохи сказати про авторів сексуальних байок (маю на увазі Банкову). Матимете час, почитайте, гарний аналіз - http://vjn.livejournal.com/731064.html

(Reply to this) (Thread)


[info]kostya78
2008-09-07 09:59 pm UTC (link)
"ВАЮ не злочинець, а просто інтриган"

На жаль, він і на це не здатний. Тому всі ігрища віддані Балозі. ВАЮ живе у власному замкнутому світі, далекому від реальності.

"за роки своєї каденції він не зробив ані кроку в напрямку об'єднання народу"

Але ж роз"єднуючі питання наскільки полярні, що об"єднання виглядає швидше гарним міфом. Почитайте попередній про-російський пост, і скажіть - чи можете ви таку людину зацікавити в ЄС та НАТО, особливо якщо однією з умови буде візовий режим з РФ?

А тепер скажіть, чи можете ви націоналіста-патріота переконати в мирних намірах Росії і необхідності дружби з нею (а в понятті Росії дружба означає цілковите підкорення їхнім геополітичним прагненням)?

Чи в якості середнього виберете "ні вашим, ні нашим"? Бо якщо Європі начхати на наші добросусідські відносини з Росією, то Росії не начхати, що ми можем вийти з-під їхнього контролю.

Те ж саме стосується і мовного питання. Бо "двуязичіє" фактично означає знищення цілих галузей української економіки, які тільки починають своє станолення.

Фактично маємо 2 країни на території нинішньої України. І я певен, що ніяка сила крім диктатора аля-Сталін не буде здатна об"єднати народ (не націю, бо ж нації як такої майже не існує - самі залишки).

В цьому й слабкість демократії - дозволити більшості що знається на політиці завдяки віршикам, слоганам та маніпуляторам обирати політичне майбутнє. Демократія ефективна тільки там, де всі маніпуляції керуються з одного центра, і більшість завдяки ним голосує за "потрібні" рішення. Ми ж маємо мінімум 2 таких центра. Звідси й розбрат, і бардак.

"На рахунок сексу у політиці"

Жаль, що політиків не можна номінувати на Оскара. Я неодноразово чув від різних людей, що політики, які є непримиримими суперниками перед відеокамерами, насправді є добрими друзями.

Однією з причин, по якій політичні сили так довго держали монополію у Верховній Раді, було те, що в нас було по лідеру на кожний сегмент виборів. Маєте про-російські настрої? - будь-ласка, голосуйте за Регіони. Маєте націоналістичні настрої - будь-ласка вам НУ. Не вірите владі - їжте БЮТ, що довго держала імідж самої чесної, але загнобленої політичної сили, що бореться проти всіх.

І коли в нас почався бардак по-суті? - коли цей тонкий баланс порушився.

Нинішня ж конкуренція між лідерами - це фактично розподіл преференцій через домовленості + намагання злити Ющенка, який певно ні з ким не збирається домовлятися як людина принципів. Та злити Балогу, що хоче вскочити у велику політику, де він в принципі нікому не потрібен - бо нікому не цікаво з ним ділитися.

Тож, дивлячись на танці з бубнами у вигляді феєрічєскіх заяв політиків та різноманітних мильних опер на кшталт "БЮТ не пойняло, чого голосували не правильно" здогадатися, чий сценарій і які домовленості є за кулісами, неможливо.

Я певен тільки в одному - наші політики зроблять все, щоб заблокувати ЄС. Бо в такому випадку вони втратять контроль над електоратом + мілліардні надприбутки. Після входу Польщі до ЄС, там сильно покращився рівень життя громадян - але за рахунок доходів місцевих олігархів. Тому що їм прийшлося провалювати ціни до розумних, ставити нормальні ставки по кредитам і вводити нормальні умови кредитування, забезпечувати гідну заробітну платню (щоб кваліфіковані спеціалісти не виїзжали до Європи), і багато-багато чого іншого. З Росією ж нашим політикам домовитися набагато простіше - вона виділить їм резервацію для ведення бізнесу, а з часом кине - як до цього кидала власних політиків та олігархів, соціалістичні країни-саттеліти і багато ще кого.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]sergiyodarych
2008-09-08 06:35 am UTC (link)
Колеги, а який тоді ви бачите вихід з нинішньої ситуації? Я хочу наголосити на слові "реальний": що ми з вами можемо вдіяти, на вашу думку?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]sergiyovich, 2008-09-08 06:57 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 11:10 am UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 09:42 am UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-08 12:15 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 12:39 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 12:40 pm UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-08 07:52 pm UTC
(no subject) - [info]mediakrat, 2008-09-15 05:53 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 12:32 pm UTC

[info]haidamac
2008-09-08 09:37 am UTC (link)
>На жаль, він і на це не здатний.
І то правда :(

>чи можете ви таку людину зацікавити в ЄС та НАТО
В тому то ж і справа. Але ж об'єднувати народ тре було не навколо цього... Інша справа, що і ЄС і НАТО - то теж лише гарні слова для іншої частини електорату. Тут я з Вами повністю згоден. Тому це тим більш ганебно, що політики, з одного боку декларуючи наміри приєднання до НАТО та євроінтеграцію, ще більш поділяють народ, з іншого, фактично нічого не роблять, аби ці устремління стали реальністю. Стосовно візового в'їзду в РФ - все дуже просто, зробіть рівень життя вище, ніж в РФ, забезпечте робочі місця в Україні, і це не стане проблемою.

>ніяка сила крім диктатора аля-Сталін
Мрії про "аля-Сталіна" приймаються, тільки якщо мрійник свідомий того, що він може і своє життя покласти на вівтар "забезпечення порядку" ;)
Я би більше мріяв про українського де Голя, але щось вже не мріється... :(

>намагання злити Ющенка, який певно ні з ким не збирається домовлятися як людина принципів.
Щодо намагання злити - згоден, щодо принципів - не переконаєте Ви мене. Хочете сказати, що Гарант наївно підігрує Балозі? Ну хіба так сильно від Балоги залежний, що проти нічого не може вдіяти. Ну, це тим паче ганебно...

Щодо ЄС - абсолютно з Вами згоден, я сам це давно зрозумів.



(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 10:43 am UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 10:56 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 11:14 am UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 12:35 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 12:48 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 01:12 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 03:20 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 04:56 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 05:27 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 05:39 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 05:47 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:01 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:03 pm UTC

[info]evgeniy_kiev33
2008-09-08 10:40 am UTC (link)
("Почитайте попередній про-російський пост, і скажіть - чи можете ви таку людину зацікавити в ЄС та НАТО, особливо якщо однією з умови буде візовий режим з РФ?")
Я вам отвечу сам))) Я смотрю что если желаешь всем благосостояния и процветания с вольготной жизнью - это про-российское высказывание! Ну что ж ваше право делать выводы, но заметьте я ни кого ни куда даже не склонял! Ну да ладно, так вот я и так за ЕС и визовый режим с РФ меня особо не напугает, я туда на зароботки не езжу! По поводу НАТО надо думать...думать в том плане какие плюсы мы получим.(разумеется не здесь и не сейчас) Понимаете вот лично меня чем больше куда-то тянут, тем меньше этого хочется. Потом вот по поводу выборов...вы утверждаете что мол те кто тяготеет к россии должны голосовать за регионы. К таким вы я так понял уже и меня отнесли, но я голосовать буду за Юльку! Так что могу вам сказать не все так просто как вы разложили. И рецепт объединения не может лежать в одном векторе, лежащим в одной плоскости! Я надеюсь вы меня правильно поняли. А по поводу аля-Сталина, по поему это утопия полная.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 11:01 am UTC
(no subject) - [info]lebronn, 2008-09-08 03:26 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 05:25 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 05:56 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:07 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:10 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:21 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:23 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:25 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:27 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:29 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:28 pm UTC
(no subject) - [info]haidamac, 2008-09-08 06:30 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 06:33 pm UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-08 07:33 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 07:50 pm UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-09 07:09 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-09 09:11 am UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-09 09:14 am UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-08 07:40 pm UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-08 07:42 pm UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-09 06:55 am UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-09 07:36 am UTC
(no subject) - [info]lebronn, 2008-09-09 08:42 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-09 08:56 am UTC
(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-09 09:08 am UTC
(no subject) - [info]kostya78, 2008-09-09 09:41 am UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-13 09:37 pm UTC

[info]windswall
2008-09-09 02:48 pm UTC (link)
Пане Сергію, а ви чесно вважаєте що то Москва? Якщо так, то у вас вимальовується погана звичка називати всіх тих хто не з вами "холуями Москви". Я свічки не тримав, але поки що немає ні коаліції з ПР, ні натяку на руку Москви.

А щодо виходу НУНС з коаліції, перепрошую, але скажіть - коли ви вперше почули такий новий політичний термін як "ширка", і чи не про НУНС та ПР то було? І чи не Пєтя П. біг здавати свою частину депутатів Вітє Я.? Чи то об"єднання країни а це розкол?

Я особисто проти таких коаліцій. Голосування сприймаю виключно як стусана Віктору Андрійовичу, президенту з 5% рейтингу. А розпуск ВР, чим так лякає Президент - остаточним похованням президентської партії, що проходить до ВР балансуючи на межі статистичної похибки.

Постив без навмисного бажання образити, перепрошую якщо щось не так.

(Reply to this) (Thread)


[info]sergiyodarych
2008-09-10 03:48 pm UTC (link)
Про Москву - чесно. Але я не вживав навіть принизливих інтонацій, вже не кажучи про слово "холуй".
Про НУНС - тут ви праві, за винятком того, що ширку більше хотів створити Секретаріат Президента, ніж НУНС.

Я тут хочу наголосити, що нікого з політиків не боготворю, а викладаю свої думки. В даній ситуації бачу загрозу від об"єднання БЮТ та ПР, і зовсім не маю ніякого наміру ПіаРити на цьому фоні НУНС.

Про образу: все ок, я навпаки заохочую до гострої полеміки:)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]windswall
2008-09-10 05:11 pm UTC (link)
Ну то моє суб"єктивне бачення проблеми людей що працюють на інтереси інших держав (неважливо чи то РФ США чи Гондурас). Якщо то має значення, то аналіз останніх заяв з боку БЮТ носять тон ЄС а не Москви. Можна порівняти заяви представників ЄС і БЮТу щодо ситуації в Грузії та по ЧФ РФ. Щодо першого - стримана підтримка Грузії, щодо другого - несвоєчасність дій без підтримки світової спільноти.

Я теж бачу загрозу та ризики такого об"єднання, однак не поспішав би з висновками. Принаймні такі висновки заганяють одну політичну силу в глухий кут, і автоматично, хоче хтось того чи ні, піднімають рейтинг конкурентів по електоральному полю.

Еееех дєржитє мєня сємєро! =)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]sergiyodarych, 2008-09-11 06:50 am UTC
(no subject) - [info]windswall, 2008-09-11 08:06 am UTC
(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-13 09:34 pm UTC
(no subject) - [info]windswall, 2008-09-13 11:39 pm UTC

[info]natalie_dk
2008-09-11 11:12 am UTC (link)
печально. а так хорошо начинали. хотя, признаться, я выступаю за нормальную работу экономического сектора и именно экономический приоритет, чего к сожалению, не показали представители революции. но это демагогия. если по теме, нельзя, чтобы Юля объединилась с ПР. Иначе можно смело думать о том, чтобы собирать чемоданы. Вообще, женщина у власти -это не есть хорошо. а тем более, женщина, которой не дали в свое время построить большой бизнес, и которая хочет доказать кому-то, что она, все-таки, ого-го. хотя, интересная тенденция, что Ахметов не особо то поддерживает союз с Тимошенко. Посмотрите, как он себя ведет: Богатырева, сейчас ведет переговоры о поддержке Яценюка...
я вижу выход только в перевыборах. понятно, что БЮТ и ПР потеряют - в парламент попадет больше литвиновцев, СПУ, ещё ряд небольших партий - народ устал от сегодняшних политических лиц. это будем означать в какой-то степени демонополизацию власти - надо будет договариваться. то есть, уйдем от ,нависшей над нами, угрозы авторитаризма.

(Reply to this) (Thread)


[info]navita1
2008-09-11 01:32 pm UTC (link)
Я боюсь что небольшие партии просто не пустят в парламент, хотя действительно, от одних и тех же лиц уже тошнит, ну а то что ПР и БЮТ потеряют - однозначно.

(Reply to this) (Parent)


[info]telesyk
2008-09-12 02:49 pm UTC (link)
де-факто співпрацюючи з «регіоналами» Віктора Януковича




Ющенко в обнимку с Ахметовым глушат в Ринат-Сарае в центре Донецка вино по 40 тыс. грн бутылка, Райку взял к себе секретаршей, приезд Ющенка в Донецк - аврал и обнимания-поцелуи с Борей Контиком и Ринатом прямо под драмтеатром. Тимошенко отнимает у Рината&Ко кусок газоносного черноморского шельфа и возвращает его в госсобственность - Ющенко кричит: "верни это Ринату немедленно" и натравливает на Тимошенко Балогу с ФСБ... Ну и т.д. Примеров несчесть. Тимошенко действует не с проФФессором, она действует против Ющенка.

Конфигурация «проФФессор – Президент. Тимошенко – прем’єр» нереальна ибо шельф в этом случае не вернётся Ринату. Ющенко попал в патовую ситуацию, когда любое его действие ведёт к одному - приближает Тимошенко к президентской должности. Синяки с радостью отставили бы Тимошенко, да только НУ не хочет этого ибо проФФессор в премьерстве всё-равно проиграшный вариант для Ющенка.

(Reply to this) (Thread)


[info]sergiyodarych
2008-09-12 05:51 pm UTC (link)
Я думаю, що в даній політичній комбінації беруться до уваги не лише інтереси Віктора Андрійовича

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]telesyk
2008-09-12 06:27 pm UTC (link)
Дык интересы его кукловодов как раз в сохранении за ним кресла Президента.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]perpetuya, 2008-09-13 09:35 pm UTC

[info]navita1
2008-09-15 04:13 am UTC (link)
Вчера в новостях показывали что штабы начали готовиться к выборам, и неприятно поразило противостояние БЮТ и НУНС во Львове.

(Reply to this) (Thread)


[info]mediakrat
2008-09-15 05:56 am UTC (link)
Вибори хороші тим, що в ході елекційних кампаній політики (а) надто вразливі, а тому (б)надто чутливі до людей

(Reply to this) (Parent)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…