sergiyodarych ([info]sergiyodarych) wrote,

Відчуваю, що зараз почнеться...:)

Дав доручення муніципальній інспекції навести лад з російськомовними і суржикомовними вивісками у Черкасах. До кінця тижня інспектори мають завітати у кожну фірму чи магазин, де “полюбляють” мову нашого північного сусіда і залишити “привіт” — припис про усунення порушення. Підприємці у свою чергу мають виправитися або на них чекатимуть штрафні санкції.

Прибічникам усього російського відповім одразу: це не утиски російської мови. Інспектори муніципальної інспекції виконуватимуть Правила благоустрою м. Черкаси, затверджені депутатами міської ради. У цих правилах “чорним по білому” написано, що усі вивіски, банери тощо мають бути державною мовою. А державна мова в нас – українська.

А тепер власне моя думка щодо мовного питання: ми живемо і працюємо в Україні, тому маємо поважати українську мову. Мені стає ніяково, коли я, проїжджаючи містом, бачу вивіски, на кшталт “Кулинария”, “Детские развлечения”, “У нас самые низкие цены” “Полуфабрикаты” тощо. Хочуть підприємці з російськомовними вивісками займатися бізнесом, нехай їдуть у Росію.

Більше того хочу оголосити фотоконкурс на найбільш суржикомовну вивіску в Черкасах. Тож присилайте свої фотошедеври.


Tags: Черкаси, вивіски, українська мова

  • Post a new comment

    Error

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 267 comments
Previous
← Ctrl← Alt
  • 1
  • 2
Next
Ctrl →Alt →

[info]zhiva_the_mage

September 16 2009, 07:24:50 UTC 2 years ago

Правильно, давно треба було.

[info]_peter_

September 16 2009, 07:26:46 UTC 2 years ago


Брайтон бич, Америка.

Этот ваш пост мне напомнил требование украинских законов о том, что вся реклама должна быть на украинском. И в англоязычных изданиях тоже. А если к нам сюда приехал какой-то американец и кто-то хочет на нём заработать денег, разместив рекламу на английском языке, то "пусть едет в Америки".

[info]borodatyy

September 16 2009, 07:33:38 UTC 2 years ago

Це по всіх Штатах такі вивіски висять? Чи тільки в місцях компактного проживання російськомовного населення?

[info]borodatyy

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]fsck_all

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]_peter_

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]_peter_

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]_peter_

2 years ago

[info]borodatyy

September 16 2009, 07:35:58 UTC 2 years ago

А якби ж ще рекламодавці, чи хто там, нормально вчилися в школі. Тоді б вони пам'ятали правила орфографії. І не було б тоді в рекламі всіляких "перлів" від яких хочеться чи сміятися, чи плакати...

[info]arjentina_jam

September 16 2009, 07:36:04 UTC 2 years ago

Да мне вобще-то все равно, я оба языка понимаю...
Только не понимаю, зачем накалять обстановку?
Хоть страна и называется "Украина", но нельзя не признать тот факт, что большАя часть населения говорит на русском, тем не менее любя и уважая свою страну - Украину. Разве они не заслужили уважения к СВОЕМУ языку?
Так уж случилось, что Украина страна многонациональная, а мы, вместо того, чтобы радоваться этому разнообразию, сталкиваем эти нации между собой, потому что кто-то когда-то решил, что вся страна должна говорить на том языке, на котором говорит её западная часть...

Очень прискорбно

[info]borodatyy

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]alders

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]fsck_all

2 years ago

[info]fsck_all

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]indrih

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]borodatyy

2 years ago

[info]lisovin

September 16 2009, 07:37:34 UTC 2 years ago

против данной политики ничего не имею, хоть и русскоязычен. Но нашли бы вы филолога, чтобы все было красиво. А то в грамотности «суржикомовної» муниципальной милиции имею огромные сомнения. Благо пединститут под боком, и проблемы с зиц-проффесорами нет

[info]zhiva_the_mage

September 16 2009, 07:44:07 UTC 2 years ago

запасаюся попкорном =)

[info]ukrwolf

September 16 2009, 07:59:26 UTC 2 years ago

))

Це правильні дії міської влади,от тільки вони залишаться обіцянками ,як завжди,так як пам ятник Симоненку......

[info]21csm

September 16 2009, 08:13:36 UTC 2 years ago

Делать вам нечего. Ей-богу.

Deleted comment

Deleted comment

[info]henyk

2 years ago

[info]gonta2009

September 16 2009, 08:19:25 UTC 2 years ago

++

Из всей деятельности Одарыча это второе хорошее дело. Первое - снятие Ленина

[info]shipic

September 16 2009, 08:42:34 UTC 2 years ago

Re: ++

а парки?

[info]odif

2 years ago

[info]novadymka

September 16 2009, 08:30:40 UTC 2 years ago

Дуже правильно! Вважаю, що в Черкасах, дійсно, потрібно навести лад з вивісками. І стосується це не лише мови, але й їх зовнішнього вигляду, бо сьогодні кожен тулить що де прийдеться. Зауважку, що багато з нинішніх городян мають посередні смаки і досить приблизне уявлення про грамотність, що й відображається на оформленні вивісок. Тоді як ознакою цивілізованості будь-якої громади (незалежно від національності) вважається повага до законів, традицій, мови і культури країни, де вони мешкають - навіть на правах гостей. Не даремно ж кажуть, що в чужий монастир зі своїм уставом не ходять...

[info]onuryst

September 16 2009, 08:37:13 UTC 2 years ago

Ще в інституті мені процитували:

"Якщо ти живеш в країні і не знаєш її мови то ти або НАЙМИТ, або ТУРИСТ, або ЗАГАРБНИК"

[info]arjentina_jam

September 16 2009, 09:09:51 UTC 2 years ago

Интересно, что бы Вы сказали, если бы в Конституции было написано, что национальным языком в Украине является русский?

[info]lebronn

2 years ago

[info]noch_a

2 years ago

Deleted comment

[info]noch_a

2 years ago

[info]lebronn

2 years ago

[info]al_capone_007

September 16 2009, 08:39:07 UTC 2 years ago

Предписания - предписаниями, но это уже маразм! Лично я раньше был более хорошего мнения о Вашей работе в Черкассах. Жаль, что вы решили себя подставить под удар в угоду пиара третьих сил...

А вывески должны быть понятными для клиента. Как и реклама.

Снос Ленина поддерживаю! У каждой эпохи - своя актуальность и свои гении.

[info]fanatic2008

September 16 2009, 10:02:55 UTC 2 years ago

Вам, уважаемый, я вообще бы рекомендовал ехать в Италию или Англию и насаждать там русский язык, ибо судя по Вашему нику, Вы ни русский ни украинский не уважаете.

[info]fsck_all

2 years ago

[info]i_maxl

September 16 2009, 09:12:25 UTC 2 years ago

Я сам розмовляю россійською мовою, але поважаю рідну, тому тільки ЗА!!

[info]m_i_n_a_r_d_i_l

September 21 2009, 16:20:28 UTC 2 years ago

шизофренией такое зовётся.

Suspended comment

[info]zhiva_the_mage

September 16 2009, 10:07:19 UTC 2 years ago

100 коментарів вже є. Хто дасть двісті? =)

[info]sybmarina

September 16 2009, 10:14:18 UTC 2 years ago

Поддерживаю, хотя русскоязычный!

[info]arjentina_jam

September 16 2009, 10:37:16 UTC 2 years ago

М-да...
Хорошо так посидели, душевно, почти без мордобоя :)))

[info]lebronn

September 16 2009, 11:04:14 UTC 2 years ago

;))))

[info]sergiyodarych

September 16 2009, 11:11:13 UTC 2 years ago

Я не очікував такої активності. На жаль, не встигаю перечитувати усі коментарі.
Але у подальшому прошу дотримуватися етики у мене в ЖЖ. Тих, хто виходитиме за рамки, банитиму. Вибачайте.

[info]v_derevyanko

September 16 2009, 17:26:57 UTC 2 years ago

Так Ви ж "відчували що зараз почнеться"?

P.S. Насправді, єдине зауваження: Ваша РУХівська душа тут певним чином йде в диссонанс з вимогою до виборного політика бути толерантним, у тому числі і відносно безнесмена, що хоче вести бізнес у Черкасах, а не в Саратові. Російська мова - вікова традиція, прищеплена кривавим террором, імперією, etc.,etc... Але це реалія. Реалія, якою дуже важко замостити "вбитий" черкаський асфальт, замінити ржаві труби чи вкрутити лапочку.

[info]odif

2 years ago

[info]denis_poltavets

September 16 2009, 11:39:53 UTC 2 years ago

Закон суров, но это - Закон (с). Его нужно выполнять и задача мэра любого города в наше непростое время заключается в том числе и в выполнении Закона. Конечно, хорошо бы выполнять ВСЕ Законы, но тут уж кто во что горазд, конечно.

[info]vizitka1

September 16 2009, 14:00:31 UTC 2 years ago

Я підтримую ідею, а якщо хтось не погоджується, то нехай зі "Своєю" мовою їде до іншої країни.

[info]sergiy_kuzlyaev

September 16 2009, 14:08:38 UTC 2 years ago

Підтримую також. У питанні мови треба діяти жорстко, як в країнах Балтії. півроку на вивчення мови. Не вивчив - допобачення. ти можеш знати пять мов, але державною володіти зобовязаний.

[info]zamkovyi

September 16 2009, 19:12:21 UTC 2 years ago


Підтримую, тут навіть немає чого сперечатися:
Закон про рекламу, Стаття 6. Мова реклами
Застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до
законодавства України про мови.

Закон Про мови в Українській РСР (чинний!), стаття 35. Мова оголошень і повідомлень

Тексти офіційних оголошень, повідомлень, плакатів, афіш,
реклами і т.ін. виконуються українською мовою. Поряд з текстом,
викладеним українською мовою, може бути вміщено його переклад
іншою мовою.

[info]sergiyodarych

September 18 2009, 07:27:34 UTC 2 years ago

Це 29 стаття.

[info]odif

2 years ago

Deleted comment

[info]arjentina_jam

September 17 2009, 06:05:47 UTC 2 years ago

+100
Но они же мягкий знак уберут и будут таковы. Скажут, что это - имя собственное и имеет право на транслитерацию

Deleted comment

Deleted comment

Deleted comment

Deleted comment

[info]lebronn

2 years ago

Deleted comment

[info]lebronn

2 years ago

Deleted comment

[info]sergiyovich

September 17 2009, 07:22:05 UTC 2 years ago

А як на мене-м"яко кажучи, не найнагальніша проблема міста. Погоджуюся щодо зовнішнього вигляду вивісок, тому що трапляються страхіття, а щодо мови-ну не горить ця так звана "проблема", аж ніяк.

[info]ukrwolf

September 17 2009, 22:33:02 UTC 2 years ago

))

Пане голова,навіщо ви як завши брешете????????ну нічого ви як завши не зробите!!
Ну де ж той памятник Симоненку????????патріот ви наш словесний,скільки ж можна брехати і обіцяти????????

[info]walrus28

September 17 2009, 07:25:36 UTC 2 years ago

Ай молодца....Давно пора это было сделать. Хватит лизать ж.... русским.
Previous
← Ctrl← Alt
  • 1
  • 2
Next
Ctrl →Alt →
Create an Account
Forgot your login or password?
Facebook Twitter More login options
English • Español • Deutsch • Русский…